איך תרכשו חבילות ספורט מצוינות בברצלונה?

אחד מתחומי הספורט החזקים ביותר בעולם ובאירופה בכלל הוא הכדורגל. לכולם ידוע כי הכדורגל בחו"ל הוא איכותי מאוד ועבור הצופים זו חוויה בלתי רגילה. רבים מאיתנו נוהגים לצפות במשחקי הליגות בטלוויזיה, אך אין כמו לחוות צפיה במשחק כדורגל איכותי בלייב. 

כאמור, טיסה לחו"ל כדי לראות משחק כוללת את עלות הטיסה, מלונות, כרטיסים למשחק ולפעמים גם הארכת החופשה כי אתם כבר בחו"ל, מה לא תישארו? במאמר זה אנו נרכז עבורכם מספר חבילות ספורט איכותיות בברצלונה.

למה דווקא ברצלונה?

ברצלונה ידועה כיעד הכולל בתוכו תרבות ספורט עניפה. כל הנושא של האתלטיקה, ההוקי, כדורסל וכדורגל מאוד מפותחים בה. ואם מדברים על כדורגל בברצלונה, חשוב לדעת כי הבירה הקטאלונית הייתה המארחת של כמה מאירועי הכדורגל הגדולים ביותר שהיו בעולם כמו המונדיאל וגמר ליגת האלופות. מעבר לכך, יש לברצלונה אצטדיון ענק שלהיות בו זו כבר חוויה בפני עצמה. לברצלונה מספר קבוצות כדורגל, כאשר הקבוצה הרשמית והידועה היא כמובן FC המכונה גם בארסה. מדובר על יעד ספורט מהמם שלא כדאי לפספס ובמיוחד אם רכשתם חבילת ספורט משתלמת בברצלונה. 

מה כוללת חבילת ספורט בברצלונה?

חבילת ספורט לברצלונה כוללת בתוכה טיסות הלוך חזור אל ברצלונה וחזרה לארץ, מלונות מגוונים לבחירה, כרטיסי משחק ומושבים באיצטדיון לבחירתכם ושירות טלפוני בעברית במידה ואתם זקוקים לעזרה כאשר אתם כבר שם. מדובר על חבילה אחת משתלמת שדואגת לכם לכל מה שצריך כדי שתוכלו להנות מהמשחק. 

העלות של חבילות הספורט משתנה על פי המלון שבחרתם ומיקום המושבים באיצטדיון. למי שמעוניין לחוות חוויה מיוחדת במינה של כדורגל בשיא מיטבו, מומלץ לקחת מלון במחיר נמוך ומקומות טובים באיצטדיון. כך תוכלו ליצור לעצמכם חבילת ספורט משתלמת ומהנה בו זמנית. 

מה עוד אפשר לראות בברצלונה אם אתם כבר שם?

ברצלונה מציעה עבור המטיילים מספר אטרקציות נהדרות. לעיר יש טיילת ארוכה ומיוחדת וניתן להשכיר בה רולר בליידס ולהחליק לאורכה וגם לעשות בה ספורט ימי מגוון. מעבר לכך תוכלו לטייל ולשוטט ברחובות והסמטאות הנהדרות ולהנות מטיול במוזיאון פיקאסו וסלבדור דאלי.

אם אתם אוהבים אוכל מקומי, בקרו בשוק של ברצלונה ותחוו טעמים קולנאריים ממיטב המסורת הקטאלונית ואם אתם דווקא בקטע של קניות, תשמחו להכיר את הקניון הענק של ברצלונה שנקרא קניון מארה מגנום ששוכן על חוף הים. בתוך הקניון יש שלל חנויות וגם חנויות של רשתות מוכרות. 

ולכל מי שבילוי וחיי לילה מעניינים אותו, לברצלונה יש פוטנציאל גדול בתחום. תוכלו למצוא בעיר מגוון רחב של מועדוני לילה קטנים וגם גדולים ובהם מוסיקה מגוונת. אחד מהמועדונים היותר מוכרים בברצלונה הוא מועדון Razzmatazz מדובר במועדון ענק בעל חמישה אולמות שבכל אחד מהם מתנגנת מוסיקה אחרת. בהחלט חוויה בלתי נשכחת. 

המאמר באדיבות ספורטיבי – חבילות ספורט.

אנו מאוד מקווים שחידשנו לכם. אז אם אתם מחפשים אתרי תיירות בברצלונה או פשוט נופש בברצלונה, עכשיו אחרי שאתם מכירים אותה יותר טוב תדעו היכן נמצאים המלונות בברצלונה, נופשי ספורט בברצלונה והמקומות השווים. מתי שתחליטו לטוס לברצלונה, ברצלונה בפסח, ברצלונה בחורף ובקיץ ובכל ימות השנה מהממת.