הכפרים הנסתרים באזור ברצלונה

ברצלונה היא אחת מהערים הפופולאריות ביותר עבור תיירים ישראלים. העיר היא תמיד תוססת, יש בה אוכל טוב, מגוון רחב של אטרקציות, ואפילו בונוס בדמות אחת מקבוצות הכדורגל הטובות ביותר בעולם, כך שכמעט כל אחד יכול למצוא מה לעשות בה. כולם מכירים את הרמבלס, הלה בוקריה והרחובות המרכזיים, אך מה לגבי האזורים הפריפריאליים שלה? סביב ברצלונה יש אין ספור כפרים קטנים וקסומים בהם אפשר לבקר. אפשר לקחת טיולים של יום אחד, או לצאת לגיחה קצרה בפריפריה הקטאלונית כדי לקבל משהו אחד ופחות עירוני.

הרי הפירנאים והתקופה הרומנסקית

הכפר הפופולארי ביותר הוא מונטגארי, שנמצא כ-300 ק"מ מברצלונה, כך שבהחלט מדובר על טיול של יום אחד לפחות. במקום יש עמק מופלא בשם אראן, ואת רצף הרי הפירנאים המפורסמים. באזור יש גם כפר נטווש עם מנזר עתיק, ובעיקר הרבה מאוד ירוק, במה שנראה כאילו נלקח מתמונה. טאול הוא כפר שנמצא כ-250 ק"מ מברצלונה, והוא עדות מעניינת מאוד לימי הביניים באזור קטאלוניה. יש בו הרבה כנסיות עתיקות, אטרקציות עתיקות והוא נחשב לאתר שמור של אונסק"ו. מדובר באזור העשיר ביותר בתרבות הרומנסקיות של לפני אלפי שנים. קאדאק הוא כפר שנמצא ליד קוסטה בראבה המפורסמת, רק כ-170 ק"מ מברצלונה. מדובר באזור המתויר ביותר מחוץ לברצלונה, והוא מושך אליו אין ספור אנשים מכל העולם, שרוצים לצאת קצת מהחוף של קוסטה בראבה, אל כפר עם רחובות צרים והרבה מאוד קסם.

לחוות את האברו

מיראבט הוא כפר שנמצא על חופי נהר האברו, כ-160 ק"מ מברצלונה. במקום יש טירה גדולה, שמספקת מקום מושלם לתמונות. בכנסיה הישנה במקום תוכלו לראות את ההשתקפות של הכפר על המים בשקיעה. אזור מושלם לטיול זוגי. טיביסה נמצא ליד מיראבט, והוא גם מספק כנסיות מרהיבות, ונקודת תצפית גבוהה במיוחד, המשקיפה על כל האזור, כולל לאורך ק"מ של האברו. בגט הוא כפר פחות מתויר, אך מאוד קסום. הוא נמצא כ-150 ק"מ מברצלונה, אך באזור פחות פופולארי. דווקא בו תוכלו למצוא כנסיות עתיקות מהתקופה הרומנסקית ורחובות עם אבני רחוב שכבר קשה מאוד למצוא.

הכי קרוב שיש

פראדס הוא כפר מיוחד, כ-150 ק"מ מברצלונה, שמתרכז סביב הצבע האדום. רוב האזור מלא באבני רחוב אדומות, וגם לכנסיות יש גוון אדמדם. במקום תוכלו למצוא את כנסיית סנטה מריה המפוארת, ולהתרשם מאזור מאוד מיוחד. סיטגס הוא הכפר הקרוב ביותר לברצלונה, רק כ-42 ק"מ ממנה, ולכן, אפשר לעשות גיחה קצרה של חצי יום ולחזור לבלאגן של העיר. המקום מלא באתרים מימי הביניים, וכנסיות מרהיבות, כך שאפשר לקבל חוויה נהדרת וגם לא להשקיע בכך יום שלם. ברצלונה היא עיר שנותנת הרבה מאוד סוגים של בילויים, אך כדי לחוות את החוויה הקטאלונית במלואה, תצטרכו לצאת לפריפריה וליהנות מהכפרים הקסומים של האזור.

אנו מאוד מקווים שחידשנו לכם. אז אם אתם מחפשים אתרי תיירות בברצלונה או פשוט נופש בברצלונה, עכשיו אחרי שאתם מכירים אותה יותר טוב תדעו היכן נמצאים המלונות בברצלונה, נופשי ספורט בברצלונה והמקומות השווים. מתי שתחליטו לטוס לברצלונה, ברצלונה בפסח, ברצלונה בחורף ובקיץ ובכל ימות השנה מהממת.