חובבי כדורגל? כדאי לכם לנסוע לברצלונה

אם אתם אוהבים את הכדורגל העולמי, טורנירים כאלו ואחרים שמתקיימים במהלך השנה או אחת לכמה שנים, אין ספק שגם את קבוצת בארסה (FC ברצלונה) אתם אוהבים לראות, ולא משנה אם אתם אוהדים שלה או של קבוצה אחרת.

ברצלונה כדורגל

כדורגל הוא השם הנרדף של ברצלונה, כי הקבוצה הזו היא הרבה מעבר לקבוצת כדורגל. היא חלק בלתי נפרד מהמקום, היא נראית בכל מקום בעיר בצורה של פרסומות, חפצים ומזכרות וכמובן איך לא – אצטדיון הקמפ נואו המפורסם. אם עוד לא הייתם באצטדיון הענק, כנראה שאתם לא באמת אוהבים כדורגל. יש בו מוזיאון שמוקדש לקבוצה המדהימה הזו, יש בו את הגביעים שהקבוצה זכתה בהם וכן, אפשר גם להיכנס להיכנס ליציע הכבוד, תאי ההלבשה ונקודות אחרות ברחבי המקום. אבל ברצלונה היא עוד המון מקומות שמומלץ מאוד לבקר בהם והנה כמה מהם

מקומות שחייבים להגיע אליהם בברצלונה

  • שוק לה בוקריה – זהו אחד משווקי האוכל הצבעוניים והיפים ביותר בעולם. זהו שוק שיוצא מתוך הרמבלה (שתיכף נדבר עליה) ויש בו הכול – מבעלי חיים, דגים ופירות ים ועד לתבלינים ריחניים וכמובן גבינות, פירות וירקות טריים ומאפים שונים.
  • שדרות הרמבלה – המדרחוב באורך של קילומטר של ברצלונה, בו יש את הכול – חנויות של מותגי אופנה שונים, דוכני רחוב רבים, בתי קפה ומסעדות ומה לא… אי אפשר להגיע לברצלונה בלי לבקר ברחוב הזה.
  • הסגרדה פמיליה – זהו אתר שגם הוא חובה כשמגיעים לברצלונה ואין מדריך תיירים או אתר אינטרנט שלא ממליצים עליו. מדובר על כנסיה שעוצבה על ידי האדריכל המפורסם גאודי (שאת שמו תשמעו הרבה כשתהיו בעיר) כנסיה שהבנייה שלה החלה בשנת 1882 ועדיין אל הסתיימה עד היום. זו יצירת פאר ארכיטקטונית שגם מי שלא מתחבר לעולם הזה לא יוכל להתעלם ממנה.
  • לה פדררה קאסה מילה – עוד מבנה שתוכנן ועוצב על ידי גאודי, מבנה בו ניתן להיחשף לתערוכות שונות בהן מוצגות עבודותיו של גאודי. זהו מבנה בן מעל ל-100 שנה שזכה לשם "המחצבה" (לה פדררה)
  • מונטז'ואיק – אלו גבעה שעליה יש מבצר שיש הטוענים שהשם האמיתי שלו הוא "הר היהודים". זה מבצר עתיק שעמד במוקד של מספר מאבקים ומלחמות במהלך השנים, ואל הגבעה אפשר להגיע עם רכבל שמתחיל מהנמל.
  • כיכר אספניה – כיכר מרכזית בגבעת מונטז'ואיק בה יש מזרקה שהיא עבודת אומנות. יש בה מופע כל חצי שעה של מוזיקה, צבע ופעלולי מים.

ברצלונה – אחת הערים המדהימות ביותר!

גם אם אתם לא חובבי כדורגל ובטח אם אתם כן, אם עוד לא הגעתם לברצלונה אתם מפספסים את אחד המקומות המיוחדים בעולם. תוכלו למצוא בה הכול החל מאדריכלות יפה ועד לנופים מדהימים כשבאמצע אתרי תיירות מרובים וכמובן אגדת כדורגל שלא עומדת להיעלם מהחיים שלנו בקרוב.

אנו מאוד מקווים שחידשנו לכם. אז אם אתם מחפשים אתרי תיירות בברצלונה או פשוט נופש בברצלונה, עכשיו אחרי שאתם מכירים אותה יותר טוב תדעו היכן נמצאים המלונות בברצלונה, נופשי ספורט בברצלונה והמקומות השווים. מתי שתחליטו לטוס לברצלונה, ברצלונה בפסח, ברצלונה בחורף ובקיץ ובכל ימות השנה מהממת.