מוזיאון השעווה בברצלונה

ללונדון יש את מאדאם טוסו המפורסם ולברצלונה את מוזיאון השעווה המקומי והאיכותי – Barcelona Wax Museum – Museu de Cera. מוזיאון השעווה בברצלונה הוא ללא ספק אטרקציה תיירותית מומלצת, אפשרות מהנה במיוחד לבילוי עם הילדים או אפילו רק למבוגרים, דמויות שעווה בגודל טבעי ומראה אמיתי במיוחד, מכל ההיסטוריה של אירופה וברצלונה לצד דמויות פופולאריות מהתרבות  והפוליטיקה.

מיקום מוזיאון השעווה של ברצלונה

מוזיאון השעווה של ברצלונה ממוקם ממש בקצה לה רמבלה, כך שתוכלו להיכנס לחוויה המהנה והעשירה במוזיאון לאחר שירדתם בכיף ובנינוחות מכיכר קטלוניה לאנדרטת קולומבוס בקצה השדרה. כתובת מוזיאון השעווה היא Ptge. Banca 7 – אך הוא פשוט ממוקם בצד הצפוני של לה רמבלה, ברחוב צדדי קטן בשם באנקה. למגיעים במטרו ולא ברגל, קו L3 הירוק  – Drassanes ביציאת רמבלה מוביל ממש קרוב למוזיאון. כמו כן, ניתן להגיע למוזיאון באמצעות קווי האוטובוס העירוניים: 14-18, 36-38, 57-59, 64-91.

עלות כניסה למוזיאון השעווה

עלויות כרטיסי הכניסה למוזיאון השעווה של ברצלונה נקבעים על פי גיל ועל פי התוספות שתרצו לקבל במהלך הביקור:

  • כרטיס מבוגר: 15 אירו
  • כרטיס ילדים (גילאי 5-11): 9 אירו
  • כרטיס לגמלאים או למחזיקי כרטיס הנוער של קטלוניה: 9 אירו
  • כרטיס הכל כלול: 29 אירו – כולל כניסה למוזיאון, מדריך אודיו לסיור עצמי, ספר למבקרים, מזכרת תמונה ייחודית, 10% הנחה למתחמים Bosc de les Fades – Passatge del Temps – El Colmado הסמוכים.

שעות פעילות

מוזיאון השעווה של ברצלונה פתוח בימי שני עד שישי החל מ-10:00 ועד 13:30 ואז שוב מ-16:00 עד 19:30. בימי שבת, ראשון ובחגים המוזיאון פתוח 11:00-14:00 ואז שוב 16:30-20:30. כמו כן, לעיתים יש פעילויות מיוחדות במוזיאון, כגון סיורים ליליים מומחזים.

מה יש לראות במוזיאון השעווה

מוזיאון השעווה של ברצלונה כולל כמה חלקים ואולמות תצוגה. הוא כולל אוסף מרשים ומהנה של בובות שעווה, המוצגות בתפאורה מתאימה ובגודל טבעי, של דמויות מההיסטוריה של ספרד וברצלונה, דמויות היסטוריות מאירופה והעולם, סלבריטאים, דמויות קולנועיות, שחזורים של מסורות ספרדיות קלאסיות, דמויות חשובות מעולם התרבות הספרדי והבינלאומי, חלל תצוגה "מפחיד" ואפל ועוד שפע אדיר של דמויות ותצוגות מרשימות ומשעשעות.

בנוסף למוזיאון השעווה של ברצלונה, במתחם יש מסעדה המגישה טאפאס ושאר מטעמים קטלוניים, בר בעל עיצוב ייחודי שבהחלט שווה לראות ולחוות וחנות מתנות עם בחירות מוזרות וייחודיות ממיטב עולם העיצוב.

אנו מאוד מקווים שחידשנו לכם. אז אם אתם מחפשים אתרי תיירות בברצלונה או פשוט נופש בברצלונה, עכשיו אחרי שאתם מכירים אותה יותר טוב תדעו היכן נמצאים המלונות בברצלונהנופשי ספורט בברצלונה והמקומות השווים. מתי שתחליטו לטוס לברצלונה, ברצלונה בפסחברצלונה בחורף ובקיץ ובכל ימות השנה מהממת.